Vol 2, No 2 (2019)

al-Aulad: Journal of Islamic Primary Education

DOI: https://doi.org/10.15575/al-aulad.v2i2

Table of Contents

Articles

(1) Dede Trie Kurniawan, Jurusan Pendidikan Guru Sekolah Dasar, FKIP Universitas Swadaya Gunung Jati, Indonesia, Indonesia
(2) Auliya Aenul Hayati, Jurusan Pendidikan Guru Sekolah Dasar, FKIP Universitas Swadaya Gunung Jati, Indonesia, Indonesia
(3) Sri Maryanti, Jurusan Pendidikan Biologi, FTK Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati, Indonesia, Indonesia
PDF
1-9
(1) Een Unaenah, Jurusan Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Muhammadiyah Tangerang, Indonesia, Indonesia
(2) Ima Muawiyah, Jurusan Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Muhammadiyah Tangerang, Indonesia, Indonesia
PDF
10-18
(1) Muhammad Shaleh Assingkily, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Kalijaga, Indonesia, Indonesia
(2) Mikyal Hardiyati, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Kalijaga, Indonesia, Indonesia
PDF
19-31
(1) Muhamad Rofi Fauzi, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Kalijaga, Indonesia, Indonesia
(2) Salmadina Saktiani, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Kalijaga, Indonesia, Indonesia
PDF
32-44
(1) Maulida Rizqia, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga, Indonesia
(2) Wahyu Iskandar, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga, Indonesia
(3) Nurzakiah Simangunsong, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga, Indonesia
(4) Suyadi Suyadi, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga, Indonesia
PDF
45-53
(1) Redite Kurniawan, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Maulana Malik Ibrahim Malang, Indonesia
(2) Esa Nur Wahyuni, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Maulana Malik Ibrahim Malang, Indonesia
(3) Zubad Nurul Yaqin, Pascasarjana Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Maulana Malik Ibrahim Malang, Indonesia
PDF
54-63