Vol 1, No 1 (2018)

Al-Aulad: Journal of Islamic Primary Education

DOI: https://doi.org/10.15575/al-aulad.v1i1

Table of Contents

Articles

(1) Anas Salahudin, ,  
(2) Novian Sukmawati, ,  
(3) Novian Sukmawati, ,  
PDF
(1) Yayan Carlian, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
(2) Rika Siti Yulianti, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Asis Saefudin, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
(2) Siti Aminah Sya’baniyah, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Idham Kholid, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
(2) Dede Rohaniawati, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Muhammad Noor, Pendidikan Guru Sekolah Dasar, FKIP, STKIP Muhammadiyah, Kuningan, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Karlimah karlimah, Jurusan Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Universitas Pendidikan Indonesia, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Wawan Setiawan, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
(2) Hani Nuraisah, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Neni Nadiroti Muslihah, Jurusan Pendidikan Guru Sekolah Dasar, STKIP, Garut, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Titin Suprihatin, Fakultas Tarbiyah dan Keguruan, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Siti Aisyah, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
(2) Vani Nurasyiah, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF