Vol 2, No 1 (2019)

al-Aulad: Journal of Islamic Primary Education

DOI: https://doi.org/10.15575/al-aulad.v2i1

Table of Contents

Articles

(1) Ari Metalin Ika Puspita, Program Studi Pendidikan Guru Sekolah Dasar STKIP PGRI Trenggalek, Indonesia
(2) Suciati Purwo, Program Studi Pendidikan Guru Sekolah Dasar STKIP PGRI Trenggalek, Indonesia
PDF
(1) Lia Marlani, Universitas Buana Perjuangan, Karawang, Jawa Barat, Indonesia, Indonesia
(2) Anggi Giri Prawiyogi, Universitas Buana Perjuangan, Karawang, Jawa Barat, Indonesia,  
PDF
(1) Siti Khazanatu Rohmah, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Arif Hidayat, MI At-Taqwa, Arcamanik, Kota Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Kurniadi Abdurrahim, MIN 2, Kota Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Imam Syaefulloh Hady Pratama, MIS Bahrul Ihsan, Bojongloa Kaler, Kota Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Khoerun Musthofa, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, Universitas Sunan Gunung Djati, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Anisa Ul-Khoiriyah, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia,  
PDF
(1) Siti Nurasiah, MI Nurul Yakin, Cileunyi, Kabupaten Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF
(1) Lilis Nurmalasari, Jurusan Pendidikan Guru Madrasah Ibtidaiyah, UIN Sunan Gunung Djati, Bandung, Indonesia, Indonesia
PDF