Vol 5, No 2 (2022)

Jurnal Pendidikan Raudhatul Athfal

DOI: https://doi.org/10.15575/japra.v5i2

Table of Contents

(1) Farninda Aditya, IAIN Pontianak, Indonesia
(2) Pipit Widiatmaka, IAIN Pontianak, Indonesia
(3) Rahnang Rahnang, IAIN Pontianak, Indonesia
(4) Arief Adi Purwoko, IAIN Pontianak, Indonesia
PDF
1-14
(1) Diani Deka Rusanti, UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SUNAN KALIJAGA YOGYAKARTA, Indonesia
(2) Naimah Naimah, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
(3) Suyadi Suyadi, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
PDF
15-24
(1) Ni Wayan Kasriani, Universitas Hindu Negeri I Gusti Bagus Sugriwa Denpasar, Indonesia
(2) Marsono Marsono, UHN I Gusti Bagus Sugriwa Denpasar, Indonesia
(3) Nyoman Wiraadi Tria Ariani, UHN I Gusti Bagus Sugriwa Denpasar, Indonesia
PDF
25-38
(1) Nano Nurdiansah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Aam Kurnia, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(3) Arini Ulfah Mawaddah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
39-49
(1) Fadilla Ayuningtyas, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Lufni Nur Latifah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(3) Mia Lestari, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(4) Moh Zidan Nabawi, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
50-62
(1) Alipah Chaerani, Universitas Singaperbangsa Karawang, Indonesia
(2) Astuti Darmiyanti, Universitas Singaperbangsa Karawang, Indonesia
(3) Feronica Eka Putri, Universitas Singaperbangsa Karawang, Indonesia
PDF
63-73