Vol 3, No 1 (2020)

Jurnal Pendidikan Raudhatul Athfal

DOI: https://doi.org/10.15575/japra.v3i1

Table of Contents

(1) Reiska Primanisa, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
(2) Nurul Zahriani Jf, Universitas Islam Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
PDF
1-14
(1) Khujatul Khaji, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Yuyun Yulianingsih, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(3) Teti Ratnasih, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
15-25
(1) Fauzia Azhari, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Aam Kurnia, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(3) Zaenal Muftie, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
26-35
(1) Rizqiyyatunnisa Rizqiyyatunnisa, STPI Bina Insan Mulia Yogyakarta, Indonesia
PDF
36-48
(1) Nina Kurniawati, Universitas Islam Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Tuti Hayati, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
49-60
(1) Dinita Vita Apriloka, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
PDF
61-67
(1) Ruliana Fajriati, Sekolah Pascasarjana Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
PDF
68-76
(1) Dian Umami, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Heri Hidayat, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
77-90
(1) Sohibah Darojatur Rofiah, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Hilman Mangkuwibawa, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
91-102