Vol 4, No 2 (2021)

Jurnal Pendidikan Raudhatul Athfal

DOI: https://doi.org/10.15575/japra.v4i2

Table of Contents

(1) Yuyun Yulianingsih, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Arif Nursihah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
1-18
(1) Erik Wahyudin, ,  
(2) Yeni Angraeni, ,  
PDF
19-29
(1) Tuti Hayati, Universitas Islam Negeri Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Arin Tawati, UIN Sunan Gunung Djati Bandung,  
PDF
30-42
(1) Dini Anggraeni, , Indonesia
(2) Khamim Zarkasih Putro, Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
PDF
43-57
(1) Tarsono Tarsono, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Rahayu Indri Lestari, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(3) Farijah Farijah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
58-68
(1) Husnul Hafidhoh, , Indonesia
(2) Hibana Hibana, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
(3) Susilo Surahman, IAIN Surakarta, Indonesia
PDF
69-82